Ii. Abdülhamid Han'in İmzasi

Ii. Abdülhamid Han'in İmzasi
Saray kâtiplerinden Esad Bey anlatır:Bir gece önemli bir şifre almıştım. Bunu Sultan Abdülhamid Hân'a imzalatmak için, yatak odasının kapısını çaldım. Kapı açılmadı. Bir müddet bekledikten sonra, tekrar çaldım. Yine açılmadı. Üçüncü defa vuracağım sırada kapı açıldı. Karşıma çıkan sultan, havlu ile yüzünü siliyordu. bana şöyle dedi:"Evlâdım, beklettim kusûruma bakma! Daha kapıyı birinci çalışında kalktım. Gecenin bu saatinde geldiğine göre, mühim bir evrak olduğunu anladım. Abdestsiz idim. Bu milletin hiçbir evrakına abdestsiz imza atmadım. Abdest almak için geciktim. evrakı oku da dinliyeyim!..." Evrakı okudum. Besmele çekerek imzaladı. "Hayırlı olur inşâallah!" dedi.

Yüzükoyun, Şeytanların Uyuma Şeklidir!

Vehbi Tülek

Allah'ı Hatırlamaktan Gafil Olma Ey Genç!

Vehbi Tülek

Kırklar Makâmı'ndaki "kutlu" Toplantı

Vehbi Tülek

Tasavvuf Bir Ağaç Ise, Tövbe Onun Köküdür

Vehbi Tülek

Din Büyükleri, Veliler, Allah'ın Askerleridir

Vehbi Tülek